Tealevelek

Minden, ami tea: teafajták, elkészítés, tippek, trükkök, érdekességek, újdonságok, kóstoló és még sok más téma. Független teablogom ajánlom érdeklődőknek, teamánoknak, tearajongóknak. MsTea

Goldenblog

A Goldenblog 2011-es gasztro zsűrije szerint a Tealevelek benne van a TOP 11-ben! Köszönöm ezúton is az elismerést, a megtiszteltetést! MsTea

Friss topikok

  • tomki: Rossmannban láttam a napokban a keskenyebb változatot. (2018.08.07. 15:44) Ja kérem, ez teafilter kinyomó!
  • László Idősebb Csuja: EGYETEMISTÁK figyelem! Már több, mint 20 éves tapasztalatom alapján mondom, hogy a szívet és a vé... (2017.03.14. 17:56) Mate, a varázsital
  • Csulki: "A szocializmus idején érvényesülő szovjet hatás még ma is érezteti hatását: sokan átvették a tea ... (2017.01.24. 14:35) Egy kis magyar teatörténelem
  • Gazz: Nem a koffein mellett, hanem helyett. (2015.03.30. 15:16) Mate tea - a jótékony serkentő
  • jovokmegyeknezelodok: Itt is kapható: atomzsir.hu/eper-alaku-szilikon-tea-filter (2014.09.26. 13:11) Kell egy kis móka!

2008.07.06. 21:44 MsTea

Alkotói szabadság…

Újra itt vagyok, némi kis „szünet” után, bokros teendőim vontak el az írástól, de a gondolkodástól nem! Mi több, sok-sok finom teát is beszereztem, amiről szépen sorjában beszámolok a közeljövőben.

A kis távollét kedvenc blogomtól a számadás időszaka is volt. Összeszámoltam például, hogy hány fajta teám van, és arra jutottam, hogy ez nem kevesebb, mint 50. És egyáltalán nem keresekedem vele. Bár van olyan, amiből közel 1 kg áll a szekrényben. Persze szépen lassan fogy. Nem múlik el nap nálam tea nélkül.
Reggel a munkahelyen feketét iszom. Hogy ne lehessen megunni, ízesítettet. Egyesek szerint a szakértők nem isznak ízesített fekete teát. De én szeretem. Na meg sokkal inkább rajongó vagyok, mint szakértő ;) Mindenki a saját szája íze szerint fogyasszon teát szerintem. És tőlem mindenki ihatja cukorral is bátran, vagy ahogy tetszik. Miért kéne kizárni az életünkből azt, amit szeretünk? Persze változhat az ízlésünk. És kritizálhatják. De én úgy iszom, ahogy szeretem éppen. Mert így jó :)
Délután jöhet a zöld teák, a fehér teák, és esetleg gyümölcsteák ideje! És persze ne feledjük a matét. Frissít, üdít, miegymás. Az angolok simán isznak fekete teát is délután 5-kor. Én viszont jobban alszom, ha délután már nem iszom feketét. Sokan jól bírják, mindenkire máshogy hat.
Lehet a tea gondolatébresztő? Étvágycsökkentő? Szomjoltó? Finom, érzékeket kápráztató? Természetesen! Szépen sorjában bemutatom a Skóciában beszerzett finomságaimat, és megosztom veletek a tapasztalataimat. Addig is igyatok sok teát, ilyen szép nyári időben kell a folyadékpótlás, és az alkoholtól úgyis csak melege lesz az embernek…

Minden jót! MsTea

Szólj hozzá!



Címkék: fekete mate frissítő tea gyümölcstea étvágycsökkentő



Vissza a főoldalra »

A bejegyzés trackback címe:

https://tealevelek.blog.hu/api/trackback/id/tr48556248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása